LOYALTY PROMOTIONS

Digital Shopper Activation Platform

Een Loyalty Promotion is het ideale actiemechanisme voor kortlopende campagnes met upsell als doel. Loyalty Promotions stimuleren tegelijkertijd een verhoging van de koopfrequentie en een verrijking van het klantprofiel.

Hoe verdien je stempels

UniQode

Spaar stempels door een code in te voeren op de website. Deze code kan on pack worden geplaatst door middel van bijvoorbeeld een sticker of als insert worden toegevoegd aan een verpakking.

De door UniQode gegenereerde codes zijn slimme, cryptografische spaarcodes waarin de SKU, productiedatum, smaak, kleur, etc. gecodeerd zit.

Kassabon

Het is ook mogelijk om een stempelactie in te zetten op basis van het inscannen van kassabonnen. Voorwaarde hierbij is dat ook de module Receipt Scanning is afgenomen. Indien voor deze vorm wordt gekozen worden er extra kosten gerekend voor het controleren en afhandelen van de bonnen.

Hoe word je beloond

Direct belonen

Aan één of meerdere volle spaarkaarten zit een reward gekoppeld (eventueel met bijbetaling) in de vorm van een voucher of een product.

Spaar voor een beloning

In plaats van één reward kan ook gekozen worden voor een reward shop waarin de deelnemer zijn reward kan kiezen uit een vooraf samengesteld assortiment. Deze producten worden geselecteerd in samenwerking met ons Partner Management team (indien inbegrepen in de campagne fee). De reward shop omvat functionaliteiten zoals een shop-overzicht, productdetailpagina en winkelmand. De standaard reward shop bevat percampagne maximaal 20 producten, aangeboden door één partner en met pay.nl als betaaloplossing. In overleg kunnen eventueel meerdere partners of een andere Payment Service Provider worden aangesloten.

Optie bij direct belonen

  • Mail een kortingsvoucher
  • Deelname aan een winactie

Opties bij het sparen voor een beloning

  • Verzilveren in de spaarshop producten
  • Maximaal 20 spaarproducten
  • Kies spaarproducten met ons Partner Management
  • Vertrouwd betalen met Payment Provider Pay.nl
  • Meerdere spaarproduct partners
  • Geef extra rewards op bijvoorbeeld bij stempel 3 en 6

Sparen unieke reward!

Randvoorwaarden

Voor een vloeiende project integratie hebben we enkele randvoorwaarden opgesteld.

Actieflow

  1. Koop een actieproduct met een code
  2. Ga naar de website en voer je code in
  3. Meld je aan en/of log in op het platform
  4. Je code wordt gevalideerd en je ontvangt een stempel
  5. Spaar een volle kaart
  6. Verzilver je volle kaart in de reward shop

URL

  • Automatische URL generatie per Campagne
  • Implementatie voor 1 land/taal
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Rewardshop

Voor een standaard reward shop gelden de volgende
voorwaarden:

  • Rewards verzorgd door 1 partner per campagne
  • Maximaal 20 producten per campagne
  • Rewards kunnen zowel fysieke producten als vouchers zijn

Payment Service Provider

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Artwork

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Communicatie

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

E-mailcampagnes

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Copy

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Overig

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Exclusief/ Optioneel

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
  • Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Planning

Voor het opzetten van een campagne inclusief reward management wordt uitgegaan van een doorlooptijd van 10 weken. Dit betekent dat 10 weken voor de gewenste startdatum van de campagne een briefing nodig is.